Privacy reglement 

 

Binnen JouwPad-MijnZorg gaan wij  zorgvuldig om met vertrouwelijke en persoonlijke informatie. Hoe wij dit doen vind je in onderstaande link. 

AVG Jouw Pad Mijn Zorg
Word – 23,7 KB 649 downloads

 

Klachtenregeling

 

Wij hopen natuurlijk dat men tevreden is over onze begeleiding. Mochten er toch klachten zijn dan heeft een ieder het recht om ons dit te laten weten.
Een eerste stap kan zijn door in gesprek te gaan met onze begeleiders of met het management. Vaak kunnen we daarmee al veel oplossen.

 

Er kan ook altijd een klacht ingediend worden. Dit kan gedaan worden bij onze klachtenfunctionaris via Quasir. De klachtenfunctionaris is onafhankelijk en stelt zich onpartijdig op. De klachtenfunctionaris probeert u en de betrokkene bij elkaar te brengen door bemiddeling, hoor en wederhoor toe te passen. De klachtenfunctionaris beoordeelt niet en geeft dus geen oordeel. Uw informatie wordt altijd vertrouwelijk behandeld en alleen met uw uitdrukkelijke toestemming onder de aandacht gebracht bij de betrokkene(n).
Voor meer informatie over de klachtenbehandeling klik hier.

 

Om een klacht in te dienen kunt u onderstaande link gebruiken;

Klachtenformulier

 

Quasir

Postbus 1021

7940 KA Meppel

085-4874012

www.quasir.nl/contact/

 

Zelfs na bemiddeling met een klachtenfunctionaris kan het zijn dat u nog niet tevreden bent. Dan kunt u terecht bij onze klachtencommissie. 


Klachtencommissie Quasir
t.a.v. de ambtelijk secretaris
Postbus 1021
7940 KA Meppel
kcquasir@quasir.nl